SCHIMBURI / RETURNĂRI / RECLAMAȚII

Dacă ați ales greșit mărimea încălţămintei şi/sau a îmbrăcămintei, sau ați ales greșit un produs,  le vom înlocui cu cea mai mare plăcere cu cele potrivite.

CUM SE FACE SCHIMBUL SAU RETURNAREA PRODUSELOR?

CONDIȚIILE DE RETURNARE SAU SCHIMB:

1. Produsul trebuie returnat în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării.
2. Produsul nu a fost purtat și poate fi vândut din nou.
3. Produsul este în ambalajul/cutia original(ă) fără semne de deteriorare (de ex. de la bandă adezivă).
4. Produsul nu a fost deteriorat în nici un fel si are toate etichetele originale.
5. Puteți face un singur schimb la o comandă. Dacă doriți încă un schimb la o comandă pentru care ați făcut deja unul, trebuie să returnați produsul, vă restituim banii, și faceți o nouă comandă pe care o veți achita integral.

PAȘII RECOMANDAȚI PENTRU A RETURNA SAU SCHIMBA UN PRODUS:

1. Completați formularul de returnare online AICI. Dacă alegeți rambursarea banilor, indicați un cod IBAN. Dacă preferați înlocuire cu un alt produs, cel mai bine e să plasați o comandă nouă cu modelul dorit și să scrieți în comentariu ”înlocuirea comenzii cu numărul (Cod Comanda)”. Astfel, vă veți asigura că produsul nu dispare din stoc și că veți plăti doar diferența de preț. Dacă alegeți un produs de înlocuire mai ieftin, indicați și IBAN-ul pentru rambursarea diferenței.

2. Puneți produsul nepurtat în cutia originală împreună cu copia facturii și toate stickerele/etichetele care au fost incluse în colet. Înveliți cutia pentru a evita deteriorarea în cursul transportului. Puteți utiliza peliculă de ambalaj, hârtie, o pungă de plastic sau o cutie mai mare. Vă rugăm să nu aplicați bandă adezivă direct pe cutia originală a produsului, pentru ca produsul să nu-și piardă din valoare.

3. Expediați produsul ambalat pe adresa Sport Concept, Calea Aradului, Nr.115, 300645, Timișoara, Timiș prin orice serviciu de curierat. Important: dvs. sunteți responsabil/ă pentru achitarea cheltuielilor de transport pentru retur. Vă rugăm să nu trimiteți coletul cu ramburs sau prin Poșta Română, deoarece nu-l vom putea accepta. Vă recomandăm să expediați coletul ca trimitere recomandată și să-l asigurați în valoarea produsului. Astfel, veți putea solicita rambursare de la transportator în cazul în care coletul este pierdut sau deteriorat în cursul livrării.

4. Comanda de schimb se expediază doar odată ce returul a ajuns la magazinul din Timișoara și a fost verificat. Schimbul nu se face la curier. 

Important:sunteți responsabil/ă pentru achitarea cheltuielilor de transport pentru retur. Vă rugăm să nu trimiteți coletul cu plata ramburs sau prin Poșta Română, deoarece nu-l vom putea primi. Vă recomandăm să expediați coletul ca trimitere recomandată și să-l asigurați conform valorii produsului. Astfel, veți putea solicita rambursare de la transportator (firma curierat) în cazul în care coletul este pierdut sau deteriorat în cursul livrării către noi.

Dacă aveţi şi alte întrebări/solicitări, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: [email protected].

CUM SE FACE SCHIMBUL SAU RETURNAREA PRODUSELOR ACHIZIȚIONATE LA MAGAZINUL DIN TIMIȘOARA?

CONDIȚIILE DE RETURNARE SAU SCHIMB:
1. Produsul trebuie returnat în termen de 14 zile calendaristice de la data achiziției.
2. Produsul nu a fost purtat și poate fi vândut din nou.
3. Produsul este în ambalajul/cutia original(ă) fără semne de deteriorare (de ex. de la bandă adezivă).
4. Produsul nu a fost deteriorat în nici un fel și are toate etichetele originale.
5. Este necesar să vă prezentați cu bonul fiscal.

IMPORTANT: Doar produsele achiziționate la magazin sau prin ridicare personală de la magazin pot fi returnate prin această cale.

CUM PROCEDAȚI PENTRU A RECLAMA UN PRODUS DEFECT?

În primul rând, trebuie să citiți despre procedura noastră de reclamații care stabilește toate drepturile și obligațiile cumpărătorului și furnizorului.

PROCEDURA DE RECLAMAȚII:

1. Produsul trebuie returnat fără întârziere, imediat după ce defectul a fost identificat. Purtarea ulterioară a produsului poate duce la deteriorare, fapt ce ne poate determină să refuzăm reclamația.

2. Perioada de garanție pentru toate produsele este de 24 luni de la data livrării.

3. Perioada de garanție nu trebuie confundată cu perioada de durabilitate. Durabilitatea se referă la capacitatea produsului de a suporta uzura și a rezista la deteriorare atunci când produsul este utilizat și îngrijit în mod corespunzător scopului, proprietăților și frecvenței de purtare a acestuia.

4. Dacă dvs. (cumpărătorul) primiţi un produs care nu corespunde descrierii de pe pagina web şi/sau care are defect(e), trebuie să ne informaţi imediat (în termen de 5 zile după primirea produsului), pe noi, furnizorul, prin telefon sau email.

5.  Dacă la produsul achiziţionat apare un defect, cumpărătorul are dreptul să depună o reclamație către furnizor.

6. Prin defect se înțelege o modificare a caracteristicilor produsului cauzată de utilizarea materialelor nepotrivite sau de calitate proastă, nerespectarea tehnologiei de producție sau soluție neadecvata de design.

7. Nu se consideră un defect schimbarea proprietăților produsului în perioada de garanție care rezultă din uzură, purtare anormală, îngrijire necorespunzătoare sau lipsă, schimbări naturale ale materialului, deteriorare de către cumpărător sau o parte terță, și/sau orice altă intervenție necorespunzătoare.

8. Ca reclamația să fie întocmită în mod corespunzător, produsul trebuie returnat în întregime și totodată să corespundă principiilor generale de igienă. Cumpărătorul este obligat să returneze produsul curat și fără nici un defect care ţine de igienă. 

9. Reclamația dumneavoastră, inclusiv repararea defectului, va fi procesată în termen de 30 zile, după ce a fost întocmită şi expediată către noi în mod corespunzător. În unele cazuri justificate, reprezentatul nostru autorizat vă poate contacta pentru a prelungi această perioadă.

10. Cumpărătorul trebuie sa trimită formularul de reclamație completat împreună cu produsul și copia facturii la următoarea adresă: Sport Concept, Calea Aradului, Nr.115, 300643, Timișoara, Timiș.

PAȘII RECOMANDAȚI PENTRU A TRIMITE O RECLAMAȚIE:

1. Curățați produsul care doriți să-l reclamați (a se vedea p.8 din procedura de reclamații).
2. Ambalați produsul în așa fel încât acesta să nu fie deteriorat suplimentar în timpul transportului retur. Soluția cea mai bună pentru amabalarea corectă a coletului ar fi o altă cutie. Vă rugăm NU puneţi bandă adezivă pe cutia originală, fiindcă va duce la devalorizarea produsului. Includeți în coletul retur copia facturii și formularul de reclamație printat şi completat (care poate fi descărcat AICI).
3. Expediați coletul la următoarea adresă: Sport Concept, Calea Aradului, Nr.115, 300643, Timișoara, Timiș. Dvs. sunteți responsabil/ă pentru achitarea cheltuielilor de transport. Nu acceptăm coletele trimise cu ramburs sau prin Poșta Română.

Imediat ce primim produsul returnat, vă vom informa prin email despre asta. De la data acelui email începe perioada de 30 zile în care reclamația dvs. va fi procesată. Veți fi informat(ă) despre aspectele importante ale reclamației dvs. prin telefon sau email.